دومین پیش‌رویداد رویداد لندتک ایران برگزار می‌شود

دومین پیش‌رویداد رویداد لندتک ایران

دومین پیش رویداد «رویداد لندتک ایران» روز یکشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود. در این پیش‌رویداد، امین خادمی، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره‌ای اقساط‌مارکت به مرور داستان تأسیس این کسب‌وکار لندتکی می‌پردازد. راضیه مینایی، کارشناس تیم توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار نیز مدیریت این گفت‌وگو را بر عهده خواهد داشت.

در دومین پیش‌رویداد «رویداد لندتک ایران» علاوه بر داستان تأسیس فروشگاه های زنجیره‌ای اقساط‌مارکت، کاربرد لندتک برای گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه بررسی خواهد شد. افزون بر این، به بررسی موردی استفاده بازنشستگان از وام و اعتبار خرد پرداخته می‌شود. هدف از برگزاری این پیش رویداد، آشنایی تمام افراد جامعه با لندتک و نحوه بهره‌گیری از آن است. با توجه به اینکه اقساط‌مارکت یک تعاونی رفاه بازنشستگان است، دومین پیش رویداد «رویداد لندتک ایران» بر بازنشستگان تمرکز دارد. این افراد می‌توانند ضمن آشنایی با وام‌ها و اعتبارات خرد تخصیص یافته به آنها، با مفاهیم کلان این حوزه آشنا شوند. همچنین، داستان شکل‌گیری فروشگاه های زنجیره‌ای اقساط‌مارکت نه‌تنها بینش عمیقی راجع به چرایی و چگونگی بنا نهادن این کسب‌وکار به دست می‌دهد، بلکه می‌تواند به دیگر کسب‌وکارهای لندتکی در مسیر پیش رویشان کمک کند.

رویداد لندتک ایران، بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران است که به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در نیمه اول مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق این لینک نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *